Teams asiakkaiden­hallinnassa, miten asiakkuuksia hoidetaan Teamsin avulla

Sisältö:

  • Teams taipuu moneksi ja se on parhaimmillaan työkalu, johon organisaatio voi sijoittaa monia ydinprosessejaan.
  • Teamsin vahvuus tulee hyvin esiin, kun sitä käytetään asiakkuuksien (ja projektien yms.) hallinnassa.
  • Sopimalla yhteiset pelisäännöt ja toimintatavat, on mahdollista säästää merkittävästi aikaa ja kerätä vaikkapa asiakkuuksiin liittyvä materiaali yhteen paikkaan.
  • Tässä valmennuksessa Digikuu opettaa oikean esimerkin kautta, miten Teams saadaan toimimaan asiakkuudenhallinnan alustana, jolloin erillistä CRM-ratkaisua ei välttämättä tarvita.
  • Otetaan Teamsin potentaali käyttöön ja rakennetaan siitä tehopakkaus, jolla hommat pysyy hallinnassa ja ylimääräinen varmistaminen ja materiaalien kysyminen asiakkaiden ympärillä loppuu.
  • Rakennamme yhdessä mallin vaihe vaiheelta asiakkuuksienhallintaan. Rakentamisessa otetaan huomioon myös yhteiset pelisäännöt sekä sovittavat asiat.
  • Tässä koulutuksessa esiteltävä malli on sellainen, että sen avulla hallitaan asiakkuuksia kymmenissä eri kokoisissa ja näköisissä organisaatioissa ympäri Suomen. Malli on myös Digikuulla käytössä, joten kokemukset perustuvat todelliseen käyttöön.
Kaikki koulutukset

Ilmoittaudu koulutukseen: Teams asiakkaiden­hallinnassa, miten asiakkuuksia hoidetaan Teamsin avulla

Aika: 26.10.2021, 09.00
Koulutuksen hinta 129€ + alv 24%.