Kuka vastaa IT-ympäristönne kehityksestä? Koska tietojen varmistus ja palautus on viimeksi testattu? Saatteko hädän hetkellä nopeasti apua? Osataanko IT-ympäristön käyttökatkokset ennakoida?
IT-ylläpidon kokonaisuus rakennetaan lähtökohtaisesti alkukartoituksen pohjalta, jossa yrityksen tarpeet ovat keskiössä. Ylläpito voi sisältää koko IT-infran ylläpitoa tai vain esimerkiksi palvelimien tai päätelaitteiden ylläpitoa. Muuttuvien tarpeiden ja teknologioiden myötä kokonaisuutta kehitetään säännöllisesti yhdessä asiakkaan kanssa pidettyjen palavereiden ohjaamana.
Kun yrityksesi data on asiantuntijoiden reaaliaikaisen ylläpidon ja valvonnan alla, voit elää huolettomammin ja luottaa siihen, että tietojen varmistukset ja palautukset ovat jatkuvasti ajan tasalla, jolloin riski tärkeiden tietojen menettämisestä pienenee merkittävästi. Hätätilanteiden sattuessa yrityksellä on nopeasti saatavilla priorisoitu Help Desk–palvelu, jolloin stressaavaa odottelua ei tule ja IT-asiantuntijat saavat tilanteen nopeasti hallintaan.
Databrosilla sinulla on käytössäsi alueen osaavin, jo reilun 20 hengen asiantuntijajoukko ja pääset työskentelemään yhdessä sinulle nimetyn asiakastiimin kanssa, joka tuntee IT-ympäristösi kuin omat taskunsa. Tämä takaa tarvittaessa ongelmakohtien löytymisen helposti, nopean reagoinnin ja palvelua sinun tarpeisiisi pohjautuen. Toimintamme on aina asiakaslähtöistä, mistä kertoo myös korkea asiakastyytyväisyytemme (NPS 65). Databrosilla on jo yli 100 sopimusasiakasta. Voit lukea heistä ja yhteistyöstämme lisää asiakastarinoista.
Ota yhteyttä myyntiimme, niin keskustellaan lisää!